Lata współpracy z naszymi klientami utwierdziły nas w przekonaniu, że równie ważne (a nawet ważniejsze) jak relacje przed transakcją, są te posprzedażowe. O jakości premium świadczy przede wszystkim postawa w momencie, kiedy niekoniecznie wszystko poszło zgodnie z założeniami. Dlatego też nieustannie doskonalimy działania związane z obsługą klienta. Aby móc sprawniej rozwiązywać problemy oraz odpowiadać na oczekiwania, udoskonalamy proces reklamacji.
W każdym oddziale nasi klienci mogą skontaktować się ze specjalistą ds. reklamacji, który odpowiada za sprawną i kompleksową obsługę zgłoszeń. Numer telefonu oraz adres mailowy do Działu reklamacji można znaleźć na stronie Bidfood Farutex tutaj.
Szanujemy czas naszych kontrahentów, dlatego mogą oni wybrać dogodną dla siebie formę zgłoszenia:
- Bezpośrednio u kierowcy w momencie dostawy.
- Telefonicznie pod numerem kontaktowym specjalisty ds. reklamacji z wybranego oddziału.
- Mailowo na adres specjalisty ds. reklamacji w wybranym oddziale.
- Online za pośrednictwem formularza reklamacyjnego dostępnego na naszej stronie internetowej.
Teraz w kilku prostych krokach możesz zgłosić reklamację, która trafia bezpośrednio do specjalisty. Ten natomiast rozpatrzy ją i poinformuje o decyzji do 14 dni kalendarzowych od momentu złożenia wniosku.