Chcemy oferować Ci produkty i obsługę na najwyższym poziomie. W każdym oddziale specjaliści ds. reklamacji czuwają i ciągle doskonalą proces, by móc sprawnie odpowiadać na Twoje potrzeby. Jeśli nie jesteś zadowolony z otrzymanej dostawy lub jakości oferowanych przez nas usług – złóż reklamację. Odpowiemy na nią tak szybko, jak to możliwe.
Jak zgłosić reklamację?
Wybierz najwygodniejszą dla siebie drogę:
- Bezpośrednio u kierowcy w momencie dostawy,
- Telefonicznie - skontaktuj się z Działem reklamacji obsługującym Twój oddział. Numer kontaktowy znajdziesz na stronie Kontakt,
- Mailowo – wyślij na adres mailowy Działu reklamacji, który znajdziesz na stronie Kontakt,
- Online - poprzez formularz reklamacyjny dostępny tutaj.
- E- bidfood - zgłoś problem poprzez platformę zakupową e-bidfood.pl (konieczna wcześniejsza rejestracja w systemie).
Co będzie Ci potrzebne?
Aby proces reklamacji przebiegł szybko i sprawnie przygotuj:
- Informację o dniu dostawy i numer dokumentu, który otrzymałeś przy zamówieniu (faktura lub dokument WZ),
- Twój numer NIP,
- Dokładny opis wady, usterki produktu lub dostawy,
- Zdjęcie produktu z numerem partii i datą przydatności jeżeli reklamacja dotyczy jego jakości,
- Preferowaną przez Ciebie formę rozpatrzenia reklamacji (wymiana towaru, zwrot kosztów).
Rozpatrzenie i decyzja
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy w następnym dniu roboczym a reklamację rozpatrzymy maksymalnie do 14 dni kalendarzowych. W tym czasie dokładnie zapoznamy się ze sprawą i skontaktujemy z Tobą, aby poinformować o decyzji i/lub dalszych krokach.