Opis stanowiska
- Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji oraz współtworzenie i wdrażanie strategii współpracy z klientami
- Kontrola polityki cenowej oraz zobowiązań klientów
- Analiza sprzedaży asortymentu, optymalizowanie gamy produktów
- Dbanie o dostępność produktów dedykowanych dla poszczególnych klientów
- Współpraca z działami i oddziałami firmy w zakresie obsługi klienta
- Przygotowywanie raportów
Wymagania
- Umiejętność budowania efektywnych i długotrwałych relacji handlowych z klientem
- Inicjatywa i konsekwencja w osiąganiu celów
- Komunikatywność,
- Elastyczność i zdolność przechodzenia między zadaniami
- Biegła znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office, w szczególności Excela
Mile widziane
- Doświadczenie zawodowe związane z pracą w branży HoReCa
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwa w szkoleniach.
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Benefity pozapłacowe, takie jak opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe.
- Zniżki pracownicze na oferowane produkty.
- Nastawienie na współpracę i niekorporacyjną atmosferę.