Opis stanowiska
- Tworzenie strategii sprzedaży, pozyskania, utrzymania i rozwoju kluczowych klientów Bidfood Farutex
- Efektywne zarządzanie i koordynowanie pracą podległego zespołu (KAM-owie, Dział Obsługi Klienta)
- Ustalanie celów krótko i długoterminowych dla zespołu oraz nadzór nad ich realizacją
- Prowadzenie negocjacji, analiza potencjału kluczowych klientów
- Inicjowanie nowych rozwiązań w celu maksymalizacji wyników sprzedaży i funkcjonowania działu
- Monitorowanie i analiza rynku, produktów, działań konkurencji
- Podejmowanie działań rozwijających pozycję firmy na rynku
Wymagania
- Minimum kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu działem kluczowych klientów lub działem handlowym
- Poparta sukcesami umiejętność budowania i rozwijania skutecznych zespołów
- Umiejętność podejmowania decyzji, planowania i wyznaczania kierunków działań
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
- Dobra znajomości języka angielskiego
- Dobra znajomość obsługi komputera i MS Office
- Prawo jazdy kategorii B
Mile widziane:
- Doświadczenie w branży HoReCa lub FMCG
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Stałe wynagrodzenie plus system motywacyjny
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym
- Niezbędne narzędzia pracy – w tym samochód służbowy
- Szkolenia dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwość rozwoju
- Możliwość wdrażania własnych inicjatyw i realny wpływ na rozwój firmy
- Nastawienie na współpracę i niekorporacyjną atmosferę
- Pakiet benefitów: ubezpieczenie na życie, karta Multisport, prywatna opieka zdrowotna Medicover
- Zniżki pracownicze na oferowane produkty