Opis stanowiska
- Udział w tworzeniu strategii marketingowej oraz współpraca przy jej bieżącej realizacji
- Zarządzanie wizerunkiem podległych marek
- Promowanie marek za pomocą odpowiednich kanałów i narzędzi komunikacyjnych
- Koordynowanie kampaniami online i offline
- Opracowywanie wszelkich materiałów wizerunkowych i reklamowych
- Analiza podjętych działań, ocena ich efektywności, raportowanie wyników
- Monitorowanie działań konkurencji oraz trendów rynkowych
Wymagania
- Minimum 2 lata doświadczenia w pracy w dziale marketingu na stanowisku specjalisty lub koordynatora.
- Znajomość aktualnych trendów i narzędzi używanych w marketingu.
- Umiejętność analizy danych marketingowych i wewnętrznych danych sprzedażowych.
- Samodzielność oraz dobra organizacja pracy, również pod presją czasu.
- Umiejętność prowadzenia wielu projektów jednocześnie we współpracy z innymi działami firmy
- Rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2-C1;
- Otwartość na wyjazdy służbowe
- Prawo jazdy
- Mile widziana znajomość win i rynku gastronomicznego
- Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu i/lub wprowadzaniu marek na rynek.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy.
- Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwa w szkoleniach.
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Benefity pozapłacowe, takie jak opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe.
- Zniżki pracownicze na oferowane produkty.
- Nastawienie na współpracę i niekorporacyjną atmosferę.