Opis stanowiska
- Budowanie strategii marek skierowanych do branży HoReCa poprzez skoordynowane działania marketingowe w różnych kanałach komunikacji.
- Planowanie i realizacja kampanii marketingowych z celem prosprzedażowym.
- Współpraca przy wdrażaniu nowych marek i odświeżaniu dotychczasowych.
- Opracowywanie materiałów szkoleniowo-reklamowych dla sił sprzedaży oraz klientów.
- Współpraca z innymi działami firmy (marketingu, sprzedaży, zakupów, e-commerce, social media) oraz agencjami zewnętrznymi.
- Zarządzanie budżetem marketingowym.
- Regularna analiza danych wewnętrznych dotyczących podległych produktów.
- Analiza działań konkurencji oraz trendów rynkowych.
Wymagania
- Minimum 2 lata doświadczenia w pracy w dziale marketingu na stanowisku specjalisty lub koordynatora.
- Znajomość aktualnych trendów i narzędzi używanych w marketingu.
- Umiejętność analizy danych marketingowych i wewnętrznych danych sprzedażowych.
- Umiejętność zarządzania projektami i formułowania strategii.
- Samodzielność oraz dobra organizacja pracy.
- Rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
- Wielozadaniowość.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy.
- Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwa w szkoleniach.
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Benefity pozapłacowe, takie jak opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe.
- Zniżki pracownicze na oferowane produkty.
- Nastawienie na współpracę i niekorporacyjną atmosferę.